Microsoft Lync interfész az üzleti kollaborációs szoftverhez

Gondoljon interaktív vizuál-kollaborációs megoldásainkra, mint az egységes vállalati kommunikáció és kollaboráció (UC&C - Unified Communication & Collaboration) szerves komponensére. Az üzleti kollaborációs szoftver és a Microsoft Lync kommunikációs szoftver integrációjának köszönhetően azonnali megbeszéléseket indíthat a távoli helyszínen tartózkodó munkatársaival a Microsoft Lync szoftver segítségével, míg az üzleti kollaborációs szoftver biztosítja a professzionális és ösztönös digitális fehértábla funkciókat és a jegyzetelési lehetőséget bármilyen számítógépes alkalmazásba.

Nem számít, hogy milyen üzleti tevékenységet végez, az üzleti kollaborációs szoftvernek és a Microsoft Lync megoldásnak köszönhetően dinamikus és interaktív távoli megbeszéléseket tarthat.

 
Az üzleti kollaborációs szoftverhez kifejlesztett interfész a Microsoft Lync egységes vállalati kommunikációs (UC) platform előnyeit kombinálja az LSK Meeting Display interaktív kijelzők és az üzleti kollaborációs szoftver hatékony kollaborációs funkcióival. A két rendszer "házasságából" született megoldás a legmagasabb kollaborációs potenciált biztosítja még akkor is, ha a kollégák a világ különböző pontjain tartózkodnak.
Jól ismert Microsoft Lync funkciók
Az üzleti kollaborációs szoftverben közvetlenül érhetők el a Microsoft Lync szoftverben korábban megismert funkciók, mint a beszélgetés ablak, a Lync eszköztár vagy az értekezlet-terület.
Megbeszélés indítása
A megbeszélés megkezdéséhez csak be kell jelentkezni. Az üzleti szoftver és a Microsoft Lync automatikusan elindul és a megbeszélés részletei azonnal megjelennek.
Kollaborációs eszköztár
Gondoljon rá úgy, mint egy vezérlő központra. Itt lehet átváltani például a weboldalak, az alkalmazások és a Fehértábla üzemmód között.
Digitális fehértábla
Digitális, így végtelen lehetőségeket rejt. Többek között olyan funkciók érhetők el, mint a galéria, a kézírás-felismerés, illetve az alakzatok.
Jegyzetek rögzítése
Digitális jegyzetek készíthetők bármilyen alkalmazáson, amelyek elmenthetők és azonnal e-mailben továbbküldhetők, így
a megbeszélésről egy digitális, azonnal archiválható állomány készülhet.
Digitális tinta
Lehetőség nyílik jegyzetelni a fehértáblára, illetve bármilyen alkalmazásra, dokumentumra vagy weboldalra a digitális tinta segítségével. Sőt! A távoli résztvevők is készíthetnek megjegyzéseket, amelyeket minden résztvevő valós
időben lát majd. A munka végén pedig minden elmenthető digitálisan.
Hatékony távoli kollaboráció
Mindenki részt vehet az Ön által létrehozott megbeszélésen - még ha távolról is csatlakoznak. Teljesen mindegy, hogy kollégáik egy másik tárgyalóteremben tartózkodnak vagy a saját laptopjukat használják, úgy dolgozhatnak együtt Önnel, mintha ugyanabban az irodában lennének. Az audió- és videókapcsolat napjainkban már nem számít kuriózumnak, de a digitális tinta még mindig újdonság. Amennyiben Ön vagy távoli munkatársai megjegyzéseket hoznak létre, azok valós időben mindenki számára láthatóvá válnak.
Ötletek rögzítése és mentése
Interaktív vizuál-kollaborációs megoldásainknak, a Microsoft Lync interfész és az üzleti kollaborációs szoftver együttes használatának köszönhetően a digitális tinta segítségével rögzíthetők a felmerülő gondolatok és elmenthetők azok az eredeti fájlok részeként. Az összes ötlet még a helyszínen rögzíthető, így nincs szükség jegyzőkönyvek és utólagos összefoglalók készítésére a megbeszélést követően. Az értekezlet végeredménye pedig pár kattintással továbbküldhető a kollégáknak e-mailben.
Megbeszélések indítása egy pillanat alatt
A kollaboráció megkezdéséhez csak be kell jelentkezni a tárgyalótermi számítógépen és az üzleti kollaborációs szoftver, illetve a Microsoft Lync szoftver automatiusan elindul. A megbeszélés részletei - a résztvevők és a csatolmányok listája, illetve az eredeti meghívóban található minden információ - azonnal megjelennek a képernyőn. Ez éppoly egyszerű, mint létrehozni egy videóhivatkozást vagy megosztani a képernyőt.
Megbeszélés automatikus elindítása
Azonnal elindíthatók a megbeszélések a tárgyalótermi számítógépre történő bejelentkezéssel. Az üzleti kollaborációs szoftver és a Microsoft Lync automatikusan elindul és csatlakozik a megbeszéléshez. Ezen felül már csak a videókapcsolatot kell elindítani és megosztani a képernyőt.
Képernyők megosztása egyetlen kattintással
Egyetlen táblaérintéssel megosztható a legkülönfélébb képernyőtartalom a résztvevőkkel - a táblázatoktól a prezentációkon át a weboldalakig. Egy pillanat alatt bármelyik számítógép képernyője megosztható és annotációk helyezhetők el a megosztott tartalmakon.
Egyidejű, kétirányú jegyzetelési képesség
A funkció a Remote Ink szerver segítségével lehetővé teszi a helyi és a távoli résztvevők számára, hogy jegyzeteket készítsenek a digitális tintával a fehértáblán, valamint bármilyen alkalmazáson, ablakon, videón vagy dokumentumon. Egyszerre egy időben több résztvevő is jegyzetelhet.
Audió- és videókapcsolat a Lync használatával
A távoli kollégák teljes értékű résztvevői lesznek a megbeszéléseknek a Microsoft Lync szoftver audió- és videóeszközeinek a használatával.
Azonnali üzenetküldés (IM) és jelenlét-információk a Lync használatával
Valós idejű jelenlét-információk kaphatók a partnerekről, azonnali üzenetek válthatók a kollégákkal, pillanatok alatt indíthatók a megbeszélések és könnyedén új résztvevők adhatók hozzá a már létrehozott megbeszélésekhez - így egyszerű lesz az kollaboráció a távoli résztvevőkkel.
Lync ablak kirögzítése
A funkció segítségével a Lync ablak kirögzíthető az üzleti kollaborációs szoftver eszköztárán, így az mindig a keze ügyében lesz. A kirögzített ablakban videókapcsolaton kereszül láthatja távoli kollégáit, a chat blokkban beszélgethet a résztvevőkkel és a Lync eszjöztárhoz is gyorsan hozzáférhet.
Egyszerű felhasználói felület
Az egyszerűen használható eszköztár az LSK Meeting Display interaktív kijelző vagy az LSK Meeting Board interaktív táblarendszer bekapcsolásakor automatikusan megjelenik, így a felhasználók gyorsan átválthatnak például a Fehértábla és a Számítógép üzemmódok között, képernyő-fényképként rögzíthetik jegyzeteiket, illetve visszavonhatják vagy módosíthatják munkájukat.
Beépülő digitális tinta modul
A beépülő digitális tinta modul segítségével jegyzetek helyezhetők el bármilyen számítógépes alkalmazáson vagy ablakon, amelyek akár el is menthetők vagy kézírásként felismertethetők - természeteseb MAGYAR nyelven. A beépülő modul lehetővé teszi a szabadkézi megjegyzések közvetlen elmentését a kizárólag olvasható PDF formátumú fájlokba. Teljesen mindegy, hogy melyik módszerrel menti el munkáját, az egy mozdulattal továbbküldhető lesz e-mailben, illetve elmenthető lesz egy hálózati meghajtóra vagy egy USB kulcsra.
Interaktív fehértábla funkciók
Az üzleti kollaborációs szoftver külön Fehértábla üzemmóddal rendelkezik, amely végtelen, soha el nem fogyó fehértábla felületet, illetve olyan kollaboratív funkciókat biztosít a felhasználók számára, mint a szabadkézi rajzolás, a szövegkiemelő, a szabályos alakzatok és vonalak létrehozása, a visszavonás vagy a kézírás-felismerés. A szoftver emellett lehetővé teszi az oldalak közötti gyors navigációt vagy az objektumok két ujjal történő kicsinyítését-nagyítását, forgatását és tulajdonságainak megváltoztatását.
Microsoft Exchange szerver integráció*
A Microsoft Exchange szerver integrációnak köszönhetően közvetlenül az üzleti kollaborációs szoftverben jelennek meg és érhetők el a megbeszéléshez csatolt mellékletek, a meghívottak adatai, illetve a megbeszélés részletes információi. Továbbá a megbeszélés befejeztével - szintén az üzleti kollaborációs szoftverből - azonnal e-mailben továbbküldhető a megbeszélés végeredménye az összes résztvevőnek.

* A funkció működéséhez Microsoft Exchange szerver szükséges!
Megbeszélés előrehaladását jelző állapotsáv**
A megbeszélésből eltelt idő megjelenik az üzleti kollaborációs szoftver eszköztárán található folyamatjelző sávon, különféle színekkel jelzi a megbeszélésből hátralévő időt, valamint automatikus értesítést küld a megbeszélés befejezése előtt 5 perccel.

** A funkció működéséhez Microsoft Exchange szerver szükséges!
Megbeszélés meghosszabbítása***
A Microsoft Exchange szerver teremfoglalás funkciójának integrációjával egszerűen leellenőrizhető, hogy az eredetileg lefoglalt tárgyalóterem szabad-e a megbeszélést követően, így - amennyiben szükséges - egyetlen gombnyomással automatikusan meghosszabbítható a megbeszélés.

*** A funkció működéséhez Microsoft Exchange szerver szükséges!
Megbeszélés alaphelyzetbe állítása
Egyetlen gombnyomással felkészíthető az LSK Meeting Display interaktív kijelző vagy az LSK Meeting Board interaktív táblarendszer a következő megbeszélésre. Az "Alaphelyzet" gomb megnyomásával az üzleti kollaborációs szoftver bezárja az összes megnyitott alkalmazást, különféle lehetőségeket kínál fel a megbeszélés eredményének e-mailben történő szétküldésére, illetve a felhasználói profilból történő kijelentkezésre, majd egy teljesen üres fehértábla felülettel várja a következő megbeszélés résztvevőit.
Business galéria
Az üzleti kollaborációs szoftverbe integrált kép- és háttérgyűjtemény gyors hozzáférést biztosít az előre elkészített tartalmakhoz, így komplett űrlapok és sablonok hozhatók létre pillanatok alatt a semmiből. A galériában megtalálható forrásanyagok szabadon felhasználhatók, de akár saját digitális anyagok is elmenthetők a későbbi felhasználás céljából.
Automatikus rendszerindító kábel
A kábel használatával vendég számítógép csatlakoztatása esetén a működtető szoftver automatikusan elindul, az interaktív kijelző teljeskörű használatához így nincs szükség semmilyen szoftvertelepítésre. Minden olyan munkakörnyezet tökéletes megoldása lehet, ahol nincs hálózati hozzáférés vagy gyakran fordulnak meg vendég előadók.
Képernyő-billentyűzet
A lebegő képernyő-billentyűzet kényelmes gépelést tesz lehetővé közvetlenül az interaktív rendszer mellől. Természetesen bármilyen más vezeték nélküli billentyűzet is használható - a lényeg, hogy a gépeléshez nem kell a működtető számítógép klaviatúráját használni.
Rögzítési és mentési lehetőség
Képernyő-fényképek készíthetők bármilyen számítógépes alkalmazásról (pl. Internet böngésző, Microsoft Word, stb.), illetve az azokon elhelyezett jegyzetekről, amelyek egyszerűen beilleszthetők a Fehértábla üzemmódba. A megbeszélés befejeztével a munka könnyedén elmenthető PPT, PDF vagy képfájlként a hálózatra, a merevlemezre vagy egy USB kulcsra.
Digitális jegyzetek kezelése
Az üzleti kollaborációs szoftver lehetővé teszi az összes, jegyzetet tartalmazó oldal előnézetként történő megjelenítését, továbbá az oldalak beszúrását, törlését és áthúzással történő rendszerezését.
Jegyzetek e-mailben történő elküldése
A létrehozott jegyzetek, illetve a teendők a megbeszélés befejeztével azonnal szétküldhetők e-mailben a résztvevőknek, akik - mire visszaérnek saját asztali számítógépeikhez - már folytathatják is a munkát a megbeszélésen elhangzott információkkal.
Multiplatform támogatás
Az üzleti kollaborációs szoftver lehetővé teszi több platform - egy dedikált számítógépről történő - egyidejű irányítását, illetve a tartalmak kezelését. A szoftver segítségével a megjegyzések és a dokumentumok egyszerűen átmozgathatók az egyik platformról a másikra, valamint lehetőséget biztosít arra, hogy egyidejűleg a felhasználók több interaktív kijelzőn és interaktív táblarendszeren is dolgozhassanak ugyanabban a dokumentumban.
  Remote Ink
szerver
Üzleti kollaborációs
szoftver
Remote Ink
asztali/laptop kliens
Operációs rendszer - Windows Server 2008 R2 SP1 - Windows 8, Windows 7 vagy 7 SP1 (x86/x64) [Enterprise, Ultimate és Professional]
- Windows XP SP3 (x86) [Professional]
- Windows 8, Windows 7 vagy 7 SP1 (x86/x64) [Enterprise, Ultimate és Professional]
- Windows XP SP3 (x86) [Professional]
Előzetes szoftver-követelmények MS .Net 4.0 (a telepítő figyelmeztet és telepít, ha nem találja) Microsoft Lync 2010 (teljes kliens, kivéve a Lync 2010 Attendee vagy a Lync Web App esetén), MS .Net 4.0 (a telepítő figyelmeztet és telepít, ha nem találja) Microsoft Lync 2010 (teljes kliens, kivéve a Lync 2010 Attendee vagy a Lync Web App esetén), MS .Net 4.0 (a telepítő figyelmeztet és telepít, ha nem találja)
Előzetes hardver-követelmények Megegyezik a Windows Server 2008 R2 SP1 hardver követelményeivel, az alábbiakkal kiegészítve:
- 2GB RAM és 10MB szabad lemezterület
Megegyezik az üzleti kollaborációs szoftver minimális hardver követelményeivel Megegyezik a Microsoft Lync 2010 kliens hardver követelményeivel, az alábbiakkal kiegészítve:
- 10MB szabad lemezterület
Hálózati követelmények Legalább 10 Mbps-os vezetékes hálózat (1 Gbps-os ajánlott) Legalább 10 Mbps-os vezetékes hálózat (1 Gbps-os ajánlott)
Távoli felhasználók támogatásának követelményei VPN hozzáférés vagy biztonságos WAN-on keresztül történő csatlakozás
Internetes böngésző Windows Internet Explorer 6 böngésző vagy magasabb verzió
Microsoft Lync interfész az üzleti kollaborációs szoftverhez - áttekintés
Gondoljon interaktív vizuál-kollaborációs megoldásainkra, mint az egységes vállalati kommunikáció és kollaboráció (UC&C - Unified Communication & Collaboration) szerves komponensére. Az üzleti kollaborációs szoftver és a Microsoft Lync szoftver integrációjának köszönhetően azonnali megbeszéléseket indíthat a távoli helyszínen tartózkodó munkatársaival a Microsoft Lync szoftver segítségével, míg az üzleti kollaborációs szoftver biztosítja a professzionális és ösztönös digitális fehértábla funkciókat és a jegyzetelési lehetőséget bármilyen számítógépes alkalmazásba.
Az üzleti kollaborációs szoftverhez kifejtesztett Microsoft Lync interfész bemutatása
Az üzleti kollaborációs szoftver és a Microsoft Lync szoftver integrációjának köszönhetően azonnali megbeszéléseket indíthat a távoli helyszínen tartózkodó munkatársaival a Microsoft Lync szoftver segítségével, míg az üzleti kollaborációs szoftver biztosítja a professzionális és ösztönös digitális fehértábla funkciókat és a jegyzetelési lehetőséget bármilyen számítógépes alkalmazásba.
 

Vissza a tetejére